Известие

Collapse
No announcement yet.

Фарове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Фарове

    Искам да попитам има ли някакъв начин, да се лъсне фара (стъклото му)? Моите са кристални, обаче единият фар е нещо ментак и е станал един матов, като напукан отвън. Мога ли с нещо да го оправя или няма начин?
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

  • #2
    Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
    Искам да попитам има ли някакъв начин, да се лъсне фара (стъклото му)? Моите са кристални, обаче единият фар е нещо ментак и е станал един матов, като напукан отвън. Мога ли с нещо да го оправя или няма начин?
    Щлайф паста 3М и машинка с гъба

    Comment


    • #3
      И да знаеш, че този пожълтелия, матов, по-скоро е по-оригиналния от двата фара. Другият, ако е лъскав и новичък, е бил сменян скоро.
      Две черни перли...

      Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

      Comment


      • #4
        колега и при мен беше така,но побеляването ми беше от вътрешната страна на фара-от нагорял рефлектор.седеше като 4е ли вътре има пушек.

        Comment


        • #5
          И двата са сменяни едновремено, като купувах колата и двата бяха лъскави еднакво, но след година започва да става така. А този за когото ти говориш че е менте, точно той е оригиналния и с щампа на Алфа Ромео.

          Не ми е нагорял рефлектора, той е супер, лъсчи, перфектен е. Отвън е проблема даже като го пипам и дере.

          Имам една паста, мисля че 3 номер беше, марката не е от значение нали?
          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

          Comment


          • #6
            Ако има по дълбоки драскотини, шлайфаш първо с водна шкурка( Аз ползвах 2000) След това с полирпаста и машинка за шлайфане. Ако ползваш бормашина или нещо подобно а не специална машина за полиране- пускаш на ниски обороти. Успех
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • #7
              Фара сваля ли го?
              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                Фара сваля ли го?
                Не не се сваля.....
                Аз ще ти дам още един акъл.......
                Правиш снимка на фара.
                После със шкурка, като каза Фиоре.
                След това пастираш.
                И накрая пак снимаш......
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                  Не не се сваля.....
                  Аз ще ти дам още един акъл.......
                  Правиш снимка на фара.
                  После със шкурка, като каза Фиоре.
                  След това пастираш.
                  И накрая пак снимаш......
                  Ей че си тарикат...
                  Целта е и ние да видим ефекта и да кажем
                  Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                  Avensis 2011 -2.0 D-4D

                  Comment


                  • #10
                    Ще стане "джам", ама съм слушал от приятелчета автобояджии, че за траен ефект след това - лак и то от скъпичкия
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment


                    • #11
                      Колеги ще използвам темата на колегата. При мене е почнало от горният край равномерно излюпване (предполагам това е лак). Лечението същотото ли е? Шкурка и после паста или направо паста ли? Моля за съвет.
                      Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 110hp "01

                      Comment


                      • #12
                        Тоя лак трябва да го свалиш преди полирането - така че първо шкурка. Сега доста колеги тука ще кажат, че на техните лак няма, ама това е щото джамбазите като ги вкарат за напудряне поръчват и полиране на фаровете, и в 90% от случаите бояджиите не възстановяват лаковото покритие.
                        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                        Comment


                        • #13
                          Пастата ми е 4 номер,ще стане ли?
                          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Наи добре,взимаш водна шкурка 800 или 1200 шкуриш,докато падне лака.Сушиш и взимаш един лак расиш фара две,три раце и става като нов.Между рацете лак чакаш,кам 10-15 минути,зависи колко е топло.Фара става като нов,пробвано е,с паста ефекта е временен.
                            Успех.
                            Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                            Comment


                            • #15
                              има едно тиксо за фарове, запечатва ги, купих го от кауфланд

                              Comment

                              Working...
                              X